Unplugged-The Rock blog

3.12.06

Brain damage

Τρίτη βράδυ, περίπου δύο εβδομάδες πριν, και αφού έχω τελειώσει την ακρόαση του London calling, μία ύπουλη νοσταλγία με τράβηξε κοντά στο ράφι με τα αγαπημένα albums. Eκεί, που τέλεια αρχειοθετημένη υπάρχει η δική μου ροκ ιστορία, τα πρώτα μου ακούσματα, οι ηχητικές επενδύσεις της εφηβείας μου, των κεριών που έσβησα στις τούρτες γεννεθλίων, των ταξιδιών , των ονείρων, των αναμνήσεων, των ανθρώπων.

Ξάφνου λες και γύρισα πολλά χρόνια πίσω, τότε που κάθε μήνα έτρεχα στο Happening της Χαριλάου Τρικούπη με το χαρτζηλίκι μου, για να γεμίσω ακόμα πιο πολύ το μουσικό μου κουτί με τους θησαυρούς.

Τα χρόνια πέρασαν, τα ράφια έγιναν πολλά. Πάρα πολλά.
Και τι να διαλέξεις από όλα αυτά τα αγαπημένα; Πως να αδιαφορήσεις για τον πρώτο δίσκο του Dylan ή για το Trooper των Μaiden;

Σε ένα κομμάτι χαρτί με πολύ μεγάλη δυσκολία και για πρώτη φορά στην ζωή μου, έγραψα τα 20 καλύτερα albums. Αυτά που ξεχωρίζουν μέσα μου. Που έχουν έστω και κάτι πολύ μηδαμινό ως διαφορά από τα άλλα για να τα επιλέξω.
Ο κάθε δίσκος από μόνος του είναι μια ιστορία. Xωρίς λόγια λοιπόν, χωρίς σειρά, ανακατεμένα, αγαπημένα.

Μια λίστα που θα μπορούσε να είναι εγώ, εσύ, κάποιος άλλος. Όλοι εμείς που από επιλογή και ιδεολογία, έχουμε τα συγκεκριμένα ακούσματα.
Μία λίστα βουτηγμένη στον μύθο των τεσσάρων γραμμάτων και των χιλιάδων συναισθημάτων. Του Rock...





The Clash - London Calling (1979)








Led Zeppelin - IV (1971)








Pink Floyd - The Wall (1979)









King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969)








Ramones - Ramones (1976)







Metallica - Master of puppets (1986)









Nirvana - Nevermind (1991)







Pearl Jam - Ten (1991)








The Smiths - The Queen Is Dead (1986)








Radiohead - OK Computer (1997)









Deep Purple - Machine Head (1972)







David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders From Mars (1972)







U2 - The Joshua Tree (1987)








Oasis - Definitely Maybe (1994)









AC/DC - High Voltage (1976)







Nine Inch Nails - The Downward Spiral (1994)









Dead Can Dance - Toward The Within ( 1994)







Placebo - Without you i'm nothing (1998)








Pixies - Doolittle (1989)








Tom Waits - Rain Dogs (1985)

11 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Kατά τη γνώμη μου, έφερες εις πέρας κάτι πολύ δύσκολο, και στ'αλήθεια έχεις επιλέξει κάποιους δίσκους που με εξέπληξαν ευχάριστα.

Ας πούμε ότι αυτή σου εδώ η λίστα αντιπροσωπεύει μια συγκεκριμένη στιγμή.
Κάθε άλλη στιγμή αυτή η λίστα θα μπορούσε να έχει διαφορετική σειρά (αν και το London Calling δε νομίζω να μετακινηθεί από την 1η θέση!)

Πολύ καλή ιδέα πάντως. Θα σπεύσουμε σύντομα να σε μιμηθούμε!!!

3/12/06 08:48  
Blogger Xνούδι said...

Γιατρέ μου καλημέρες.
Όπως είχαμε συζητήσει ήδη, είναι κάτι που εδώ και πολλές μέρες το προσπαθώ. Κάτι που ίσως και να είναι τελικά ανέφικτο. Σήμερα που κοιτάω την λίστα σκέφτομαι,"μήπως όχι αυτό, αλλά αυτό?Μήπως να το αλλάξω?" Αυτή την σκέψη βέβαια, την κάνω εδώ και δύο βδομάδες. Γιατί ωραία, καταλήγεις στο συγκρότημα. Μέτα? Ποιόν δίσκο να διαλέξεις αν το γκρουπ έχει 3,4,5, στο ενεργητικό του?
Τους άκουσα όλους έναν έναν, αλλά και όλη την δισκογραφία του καθενός για να καταλήξω. Μόνο για 2 ήμουν σίγουρη από την αρχή.
Και βέβαια, η σκέψη για μερικά σχόλια δίπλα από το κάθε άλμπουμ ναυάγισε αμέσως, γιατί στην πορεία είδα ότι ξεκινώντας να γράψω κάτι, κατέληγε σε κανονικότατο άρθρο. Πως να γράψεις 3 λέξεις για το London calling ας πούμε. Γίνεται?
Ή για το high voltage?Δεν γίνεται...
Είναι χωρίς σειρά όμως η αναφορά των άλμπουμς. Αυτό ήταν πραγματικά αδύνατον. Να δώσεις αριθμό "προτεραιότητας".
Αυτά. Φαίνεται το πιο εύκολο ποστ, μα πιστέψτε με, είναι το πιο δύσκολο...
Εξ'ου και ο τίτλος του. Brain damage, γιατί αυτό παθαίνεις, όταν θέλεις να επιλέξεις τα 20 καλύτερα άλμπουμς (σου).
Φιλιά

υγ. Εγώ πάντως στο επόμενο ποστ θα γράψω review για κάποιον από όλους αυτούς. Έτσι, για να μην μου μείνει αποθημένο :)))

3/12/06 14:12  
Blogger GLOBAL said...

Μελίνα, ωραίο να δείχνεις αυτό που είσαι με αυτά τα οποία ακούς (αν σωστά μεταφράζω αυτό σου το post).

Λες από επιλογή κι από ιδεολογία, πειράζει που ακούω ορισμένους από αυτούς τους δίσκους ή συγκροτήματα χωρίς να ξέρω αν έχω τις παραπάνω "προδιαγραφές";

3/12/06 15:49  
Blogger Xνούδι said...

όχι ρε γκλομπαλάκι. Τι να πειράξει. Μήπως εγώ έχω τις προδιαγραφές για να ακούω χαρούλη????? :Ρ

υγ Η λέξη επιλογή ακριβώς γι'αυτο αναφέρθηκε. Για όσους ακούνε ένα όμορφο μουσικό πεντάλεπτο, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει κάτι άλλο γι'αυτους το συγκεκριμένο μουσικό είδος.
(σπασικλάκι)

3/12/06 15:55  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

άντε, θα σου χαριστώ με τους Nirvana, γιατί μου αρέσουν όλα τ'άλλα...

6/12/06 06:20  
Blogger Horexakias said...

Πολυ δυσκολο ,να κατσεις και να κανεις μια τετοια επιλογη.Συμφωνω με ολα,απλα θα εκανα την 20αδα 21 βαζοντας καπου και rolling stones.Οσο για τους Nirvana,θα τους εβαζα πρωτους.Εξαλλου ειναι και οι πρωτη,της μεγαλης grunge σχολης.Σωστα καλε λυκε?

7/12/06 21:36  
Blogger Xνούδι said...

Ναι τους σκέφτηκα του stones αλλά ήθελα 20αδα και προτίμησα άλλο στην θέση τους. Δεν είναι με σειρά οι επιλογές. Αυτό είπαμε ήταν αδύνατον να γίνει. Είναι τυχαία η λίστα.
Nirvana γαμάτος δίσκος, δεν το συζητώ.
Το unplugged έχει παροπλιστεί ή μου φαίνεται?? Αντε γράψτε τπτ ρε παιδιά...
Λύκε, horexakias καλημέρες
(με το ζόρι κρατιέμαι να μην ρωτήσω τι σκεφτόσουν όταν ως nick διάλεγες το horexakias. ε?)
:)

8/12/06 04:23  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

Σωστότατα horexakia...απλά, δεν τους πολυπάω... και δεν τους βλέπω μέσα σε μιά 20άδα που περιλαμβάνει τους Stones...

8/12/06 06:20  
Blogger Ο Καλος Λυκος said...

χνουδάκι καλημέρα...απόψε ακούω Rammstein πάντως...

8/12/06 06:21  
Blogger Horexakias said...

Χνουδι,εσυ τι σκεφτοσουν οταν διαλεγες το δικο σου nick?Eξαρταται πως το διαβαζεις.Παντως δεν εχει καμμια σχεση απολυτως με την ορεξη.Τωρα για το unplugged τι να σου πω?Δεν ξερω.Χαθηκε και αυτος ο γιατρος ρε παδι μου,να μας πει τι ξερει!

Καλε Λυκε,επετρεψε μου να διαφωνησω + να εχω διαφορετικη αποψη.Εγω τους Nirvana θα τους εβαζα και σε 10αδα.

8/12/06 18:26  
Anonymous Ανώνυμος said...

@horexakias Καθόλου δε χάθηκα! Το περιστέρι μου μεταφέρει όλα όσα λέτε :p

@χνουδι Δεν παροπλίστηκε. Πρέπει να ακούσουμε και λίγες μουσικές έτσι;
Έλα έλα το καινούριο review ψήνεται!

8/12/06 20:24  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home