Unplugged-The Rock blog

4.1.07

Devastations


Γράφει ο horexakias.




Ακούς κάποια κομμάτια τους και λες “ωχ οι tindersticks”. Ακούς πιο κάτω και λες “αμάν οι madrugada”. Ούτε οι μεν, ούτε οι δε. Πρόκειται για το τρίο που ξεκίνησε από την Αυστραλία και συγκεκριμένα από τη Μελβούρνη με το όνομα Devastation.

Ξεκίνησαν από τη Μελβούρνη αλλά εντοπίστηκαν στο Βερολίνο. Εκεί όπου φτιάχτηκε το δεύτερο LP τους Coal. Πολύ καλή επιλογή πόλης για να εμπνευστείς και να γράψεις.

Εξάλλου αρκετοί πέρασαν και εμπνεύστηκαν από το Βερολίνο. Ο Bowie,o Lou reed και δυο δίσκοι στο ενεργητικό τους. Πριν γίνουν Devastations, ήταν σε 5μελες συγκρότημα, τους Luxedo. Ο πρώτος δίσκος βγήκε το Μάιο του 2003 και έχει τίτλο το όνομα τους “The Devastations”και ο δεύτερος το Σεπτέμβριο του 2005 με τίτλο “Coal”.
Επίσης έχουν και τέσσερα single κάπου από το 2003 μέχρι το 2005 αρκετά σπάνια πλέον και αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Το Coal είναι ένας άριστος δίσκος σε όλα του.
Μελωδικός ,ερωτικός, συναισθηματικός, ακόμα και σκληρός. Στίχοι με απογοητεύσεις, σκληρές πραγματικότητες, περίεργες ιστορίες. Ευαίσθητα μπάσα φωνητικά από τον Conrad Standish(φωνητικά & μπάσο), πάνω από τις νωχελικές μελωδίες των Tom Carlyon (κιθάρα,πιάνο) και Hugo Cran(τύμπανα). Κομμάτια με πιάνο, βιολί και γυναικείες δεύτερες (αλά tindersticks).
Το πρώτο κομμάτι του δίσκου sex & mayhem. Οι στίχοι ποιήματα που θα μπορούσες ακόμα και να τα εκδόσεις.
Κομμάτια και στίχοι που δεν στέκονται μόνο σε φιλόδοξους τίτλους. Το συγκεκριμένο κομμάτι ξεκινά με τη βαρύτονη φωνή του Standish μαράκες και μπάσο μέχρι που φτάνει σε ένα σημείο που φουσκώνει μαζί με βιολιά και γυναίκειες φωνές. Τα Take You Home, What’s A Place Like That Doing In A Girl Like You (τίτλος και αυτός!!) είναι σαφώς πιο σκληρά και πιο ηλεκτρικά και διαφέρουν από τον υπόλοιπο δίσκο.
Κομμάτια τα οποία εμένα μου θύμισαν madrugada, αλλά ωστόσο είναι τόσο συνωμοτικά , οικία και ιδιαίτερα.
Το Coal βγάζει ένα κυνισμό, μια θλίψη, μια αγάπη ,ιδιότητες που μόνο η μουσική μπορεί να προσφέρει απλοχέρα και εύγευστα σε μας τους ανθρώπους. Όπως όμως και να μας τα παρουσιάζουν,όπως και να μας τα προσφέρουν,το θέμα είναι ότι το κάνουν όμορφα. Είναι ώριμοι , καταιγιστικοί και σκοτεινοί με μπλε μώλωπες.
Οι Devastations δεν έχουν εντυπωσιακό παρελθόν,φαίνεται όμως να έχουν εντυπωσιακό μέλλον. Αναβίωση των tindersticks? Ίσως. Όσοι εντυπωσιαστούν από τον ήχο και αποπλανηθούν από το στίχο τους θα έχουν την ευκαιρία να τους δουν live στο Gagarin,στις 22 Φεβρουαρίου.

1. Sex And Mayhem

2. Night I Couldn't Stop Crying

3. Don't Want To Lose You Tonight

4. Coal
5. Terrified
6. Take You Home

7. Gorinina

8. Man Of Fortune

9. What's A Place Like That Doing In A Girl Like You

10. Dance With Me

12 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Τα κομματάκια που άκουσα (τα δύο που αναφέρεις περισσότερο) είναι κάτι παραπάνω από μέτριες απόπειρες μίμησης.
Έχουν τη δική τους φωνή και στέκονται σε ένα είδος που λίγο πολύ (ίσως και λόγω της ιδιαιτερότητας του) δεν έχει πολλούς εκφραστές.

Είναι φοβερά ενδιαφέροντες οι τύποι.
Τρέχω να βρω πράγματα τους!

4/1/07 22:51  
Blogger GLOBAL said...

Ένα ξεκίνημα, όπως αυτό της νέας χρονιάς θυμίζει. Λες και κουβαλάνε ένα τόσο γνώριμο παρελθόν (Madrugada, Tindersticks) αλλά με την αβεβαιότητα του τι θα ακολουθήσει, όπως τις μέρες που σχηματίζει η τρέχουσα χρονιά. 22 Φεβρουαρίου είναι μακριά ακόμα αλλά καταγράφεται στην επιλεκτική μνήμη.
Τι όμορφο κείμενο ρε horexakia.

5/1/07 17:48  
Blogger Xνούδι said...

:)
Μα τι ευχαριστη εκπληξη πρωινιάτικα. Δεν τους ξέρω, έχω βάλει τον γούγλη να δουλεύει στο φουλ για πληροφορίες.
Μου αρέσει πολύ όμως αυτό που ακούω.
Αν και τα επόμενα 2-3 που ήδη κατεβάζω μου προκαλέσουν το ίδιο χαμόγελο... μαντέψτε που θα είμαστε με το Γκλομπαλόπαιδο στις 22/02.
Thnx Horexakia.

6/1/07 11:00  
Blogger Horexakias said...

- Αγαπητε μου δρ, και οι μιμησεις καμμια φορα ειναι επιτυχημενες (αρκει να ξερεις να αντιγραφεις),
οπως και καποιες διασκευες ειναι εξισου πολυ καλυτερες απο τα πρωτοτυπα.
Εδω στην Ελλαδα δεν ξερω αν θα ευδοκιμησουν. Δεν εχω ακουσει και πολυ καλα σχολια γενικα.

- Ευχαριστω ρε global. Κουβαλανε σιγουρα παρελθον(των tindersticks), το θεμα ειναι να το ξεπερασουν
και να φτιαξουν τη δικη τους ιστορια. Οσο για τη χρονια, οσο αβεβαιη και να ειναι θα προχωρησει,
το ιδιο ελπιζω και για τους Devastations.

-Διδα Χνουδι χαιρομαι που σας εξεπληξα,και ευχαριστα. Αν και φανταζομαι οτι τωρα πλεον οτι ηταν
να ακουσεις θα το εχεις ακουσει, εχω την εντυπωση οτι μαλλον σου αρεσουν. Εγω μαλλον μεχρι τις 22/2 προβλεπω να νοσω, οποτε να μας πειτε εντυπωσεις. Καλησπερα σε ολους σας.

6/1/07 20:54  
Blogger GLOBAL said...

Dr. Uqbar γιάτρεψες τον Horexakia; Eσύ Xνούδι ήσουνα καλή νοσοκόμα; Η΄ το ρίξατε στα ποτά και κλείσατε το νοσοκομείο; Άντε καλέ ανεβάστε τίποτα, η μία τόσο global φαν σας και όλο το ίδιο κείμενο βλέπω. Θέλω μια τονωτική ένεσηηηηη καλέ αφού τώρα νοσώ εγώ.

17/1/07 18:06  
Blogger GLOBAL said...

ου ρε, από τις 17 σας έγραψα και είναι 21 και τίποτα...πήρα αντιβίωση μοναχή μου μπουχουκλαψμουν. Κείμενο τώρα μην το διαλύσω το μαγαζί/νοσοκομείο/μπαράκι/κτλ.
Καλή Κυριακή παίδες.

21/1/07 07:46  
Blogger GLOBAL said...

ου ξανά. 24 ξημερώνει. θα με χάσετε και θα κλαίτε και μην μου πείτε πως δεν μπαίνατε νετ ή τίποτα άλλες μαλαγανιές γιατί σας έφαγα.
να πάρτε ένα ακόμα. ου, ρε.

24/1/07 04:58  
Blogger Horexakias said...

Μη Κραζεις ρε παιδι μου.Το καλο πραγμα αργει να γινει.Be patient,please.

27/1/07 16:10  
Blogger Horexakias said...

Μη Κραζεις ρε παιδι μου.Το καλο πραγμα αργει να γινει.Be patient,please.

27/1/07 16:12  
Blogger Horexakias said...

Μη Κραζεις ρε παιδι μου.Το καλο πραγμα αργει να γινει.Be patient,please.

27/1/07 16:15  
Blogger Xνούδι said...

Μη κράζεις ρε παιδί μου. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Be patient please :)

27/1/07 20:40  
Anonymous Ανώνυμος said...

Από το πολύ patient to be (ασθενής δηλαδή ε, όχι υπομονετική) ακόμα βήχω! Σιχαμένοι horexakia- χνούδιον με δουλεύετε κι από πάνωωωωωω! Δεν κράζω, αφήνω τα κοράκια να κράζουνε για να τους πέσει το τυρί (βλέπε παραμύθι με αλεπού και κοράκι). Το ρε το κρατάω γιατί με βολεύει σαν νότα, το παιδί μου επίσης γιατί είμαι και νιάτο!
Καλημέραααααα ξυπνήστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε α και το please σας το κοτσάρω εδώ γιατί ειμαι κι ευγενική.
:-p

28/1/07 06:11  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home